Kas skapim vēderā?!


Nezinu vai citiem attiecībā uz skapja saturu ir tādas pašas prioritātes kā man, bet ļaušu Jums mazliet iepazīties ar sava skapja saturu. Bildes gan nav no mana skapja, bet labi vien ir, jo manā īpašumā ir 90 T-krekli un par katru no tiem es varētu kaut ko pastāstīt, iespējams, ka par krekliem kādu citu reizi…


Smaržas gan nav apģērba gabals, bet man uz drēbju skapja stāv smaržu pudelīšu kolekcija – vairāk nekā 20 pudelītes, bet pagaidām mīļākās smaržas ir “Christian Lacroix ABSYNTHE”


Rombi ir mana lielā vājība – zeķes, vestes, apakšbikses, T-krekli un pat šorti ir rombiņrakstā. Nezinu kurā mirklī šī kaislība sākās, bet nu man ir pastāvīgas attiecības ar rombiņiem. :D


T–krekli lielā daudzumā, bet īpaši mīļi ir tie, kurus rotā dažādi animācijas filmu varoņi – īpaši jau Mikijpele. Ļoti patīk daži Vintage stila krekli ar Anglijas karogu un dažādiem ģērboņiem. Pārsvarā krekli pelēkā krāsā, tāpēc pat nezinu kā starp visiem krekliem iemaldījusies manis tik ļoti nīstā rozā krāsa.


Un kā gan bez maniem rūtainajiem krekliem, kuru skaits aug ar katru dienu arvien lielāks – drīz to daudzums varēs sacensties ar ķīniešu populāciju. Daži liek man izskatīties pēc mežinieka, bet daži izskatās forši kopā ar nodilušu, brūnu ādas jaku.

Ādas jaka – esmu dzīvnieku tiesību aizstāvis, bet viena vājība man ir pārāk liela, lai nodotos aizstāvībai līdz pilnībai. Ādas jakas vienkārši nevar nepatikt, bez ādas jakas arī rūtains krekls zaudē daļu vērtības, tad nu atliek nopirkt vienu labu ādas jaku un kopš tā brīža jāapsolās, ka aizstāvēsi dzīvniekus, lai izpirktu savas vājības ietekmēto grēku…

Nike sporta apavi jau četrus gadus ir neaizstājama sastāvdaļa manā apavu klāstā. Protams, man ir arī daži pāri ādas apavu svinīgiem pasākumiem. Tomēr ikdienas valkāšanai man ir četri pāri Nike sporta apavu. Esmu pircis arī citu firmu ražojumus, bet, diemžēl, esmu bijis vīlies tajos. Kamēr vien šie apavi saglabās kvalitāti, tikmēr būšu uzticīgs Nike…


Šo vesti un kaklautiņu pasūtīju speciāli žetonu vakaram pie šuvējas Anitas Tauriņas. Godīgi teikšu, ka šis no svētku apģērbiem man patīk visvairāk, jo der kā uzliets un rada skaistu kopskatu. Audums maina krāsu atkarībā no gaismas. No sāna izskatās, ka veste ir melna, bet no priekšpuses tā ir zeltaini brūna. Vēl līdz šai dienai esmu pateicīgs A.Tauriņai par šo veikumu.

Šoreiz tas laikam ari viss – iespējams, ka mana garderobe ir diezgan vienkārša, casual stilā, bet man galvenais ir ērtība. Varētu uzrakstīt arī par savu svētku apģērbu, bet par to laikam citu reizi…

One comment

Atstāj atbildi

