Rokraksta atrādīšana


Foto: Mans rokraksts un Stīvena Čboski citāts.

Foto: Mans rokraksts un Stīvena Čboski citāts.

Blogeris Baltais Runcis uzsāka ļoti intriģējošu blog-ierakstu stafeti, kurā blogeriem jāatrāda savs rokraksts, un nu steidzu izpildīt pienākumu, jo stafetes kociņu saņēmu arī es. Ikdienā rakstu diezgan daudz – izmantoju papīra plānotāju, pierakstu idejas uz lapiņām, aizpildu dokumentus un citādi izpaužos ar papīru un pildspalvu. Ja rokraksts man vēl ir ciešams, tad ar parakstu gan ir traki – tas ir diezgan neglīts jau kopš pamatskolas laikiem, tāpēc priecājos, ka neviens nelūdz to atrādīt publiski. Laika gaitā rokraksts gan ir mainījies un esmu ievērojis, ka konkrētā laikā dominējošās rakstura īpašības pamanās izpausties arī rokrakstā. 

Tālāk stafetes kociņu nododu Mēnessmeitēnam, Tējtasītei, Norellei un Doronikei.

9 comments

  1. Piekrītu Spīganai – man arī šķiet, ka glīts Tev rokraksts padevies. Es savējo vidusskolas laikos no vistas kājas sāku mākslīgi pārveidot par kaut cik salasāmu, bet tiklīdz aizmirstas centība, tā aiziet atkal vecie triki un tad pati varu zīlēt, kas šoreiz sarakstīts. Tādēļ īpaši neiebilstu pret rakstīšanu datorrakstā, ir jau bezpersoniskāk, bet vismaz ir garantija, ka vienmēr varēs salasīt😀

    Like

    1. Paldies! Es arī lielākoties rakstu datorrakstā, bet tas tikai tāpēc, ka tā ir krietni ātrāk – lai uzrakstītu kaut ko rokrakstā, vajag vismaz četrreiz vairāk laika. Tikai esmu ievērojis, ka tad, ja vajag speciāli kaut ko pēc iespējas glītāk uzrakstīt, tad īsti nesanāk – laikam traucē tā apziņa, ka obligāti jābūt glīti un tad burti ne tā uzvelkas un roka dažbrīd notrīc.
      Vidusskolas laikos bija daudz jāraksta un jākonspektē, tāpēc bieži vien bija tā, ka neuzspēju visu pierakstīt, tāpēc, manuprāt, īstā māksla ir ātrrakstīšana.

      Like

  2. Atpakaļ ziņojums: Kad roka raksta… | Tējtasīte

Komentēt

